STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Nikah
Tuesday 13 March 2012 | 2Superstar (s)!

Assalamualaikum. :)

Lepas akad nikah :)



With ibu.
Okay gambar pertama tu lepas akad nikah. Eahh, bukan aku, cousin aku. Dengan sekali Lafaz, kak Ika sah jadi isteri abang aman. Whoaa. Best best best ! Haha.

Gambar kedua, dengan ibu. Aku bengang betul, aku nak hambek gambar dia boleh bantai bercakap, deyy amma, pandang camera dan senyum lah sikitttt. Ayoyo. haha. Okay aku tahu kenapa pipi aku. Muka aku. Kbyeee 






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!