STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
oh damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Friday 2 March 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :)




Damn it ! Alone again and again and again and again. Sampai mampussss ! Haha. *emo emo* Takpe-takpe. Esok aku takda sini dah. Tak alone dahhh. Yeayyyy. Perak oh perak ! Wait fr me kay ? :D start minggu ni aku dah busy. 3 minggu berturut-turut. Macam aku yang kahwin tauu. Haha.

Tadi pergi Bangsar, rumah kak ika, my cousin :) Angkat barang. Pindah dah nak masuk rumah baru. Penat gila babeng wehh. Tingkat 12 tahu ! *macamlah naik tangga :P* Nasib kereta muat. Yang aku pakai dah macam bibik. Haha buat kerja kan. Balik dapat habuan. Whoaa KFCCCC. Oh bukan. Haha muak dah. Act dia nak pergi tmpat kerja tu. Aku cakap takpayah. Haha. Atlast makan nasi ayam je. Sangat sedap kay :)

Dan dan dan aku benci hari ni. Aku rasa aku tak patut marah kot. Hmm semua salah aku sebenarnya. Takpelah. Aku ubah. Sekelip mata aku ubah. Aku nak buat magic ! Mampukah ? Deyy chaa, ini adiklah. Haruslah boleh. Tapi kau jangan pelik pulak eah :)

Suruh aku buat bodoh takpayah amik tahu ? Eah sangat bolehhhhhhh. Hihi. Okayy dah. :) Tata



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!