STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Taiping maliiiii
Monday, 19 March 2012 | 0Superstar (s)!

Asslamualaikum. Hi. Lama tak update yaw. Kay aku dah sampai KL semalam. 3 hari dekat taiping. Bestlah jugak kan. Lepas ni tak tahu bila lagi nak pergi Perak. Tak pergi dah kot. *KOTTT*

Dekat sana, aku pergi Bukit larut, kaki dia. Hmm bt photoshoot dekat Taman Tasik Taiping. Fucking damn best wooooo. Masa tu hujan do. Haha habis basah basah semua termasuk aku. Cousin aku patah lagi. Memang best lah kan. Gambar ? Tunggu siap :)

Aku rasa nak dating dekat situlah nanti. *Ehhhh ?* hahaha. Sumpah best gila wehh. Dalah besar tempat dia. Tenang gila. Aku cakap korang, kalau nak dating sana, 3 hari 3 malam baru habis. Haa hiperbola tak ? Haha. Aku nak cakap tempat tu besar je. Haha.

Atas sikit ada air terjun. Zoo bagai. Alah, area Zoo taiping, MRSM Taiping tu haa. Sangat best wehh. Ni buat aku tak sabar nak ada lesen kereta ni. Wohoooo. Nak jalan-jalan sana. Haish. Aku dah berangan-angan dah ni. *kay stop dreaming !

Adalah jugak mandi dekat Burmese pool tu ha. Bukan swimming pool. Tempat mcm Congkak je haa. Atas sikit mcm Gabai. Haha yeke ? Lebih kuranglah. haha suka hati aku je. Sebab apa pergi mandi ? Sebab aku tak mandi. Huahua. Dah tengah hari boleh bantai air tkda. Apa lagii. Mandi sanalah. Semata-mata. Hahahaha. Tapi ramai join. K aku teruk. Mandi lambat. Kisahhhh ? Kbyee :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!