STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Hari gila :D
Sunday 15 April 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum ;)

Haa hari ni pergi mines ikut dorang.  *Kak ika and husband* Jalan-jalan semua. Masa nak balik tadi, kteorang makan dekat food court. Depan tu ada mesin yang sangat menakutkan kak ika. Timbang berat !! hahaha. Suami dia naik dulu, lepas tu aku. Berat aku ? Haih, adalah. Tak nak cakap. Naik naik naik :D

Lepas aku, kak ika kena paksa. haha dia taknak. Duhh. -.-' Tak terima hakikat. Huahua. Aku terpandang dekat escalator . Ada mamat rambut nano. *rambut hafiz* dia sorang je. Bapak comel do dia. Jalan habis laju je. Dia sorang, aku cuba kejar dengan cara hafiz lari tepi laut tu haa. Laki bini bantai gelak gila gabak. Hahah mula-mula kak ika tak dapat tangkap, bila aku tunjuk mamat tu baru dia gelak. Haha lambat -.-

Ntah, aku tak tahu kenapa aku boleh gila macam tu. Sumpah ramai gila. Aku peduli apa. Yang penting aku dapat kerja dia tapi versi slow motion. Hahahah. :D

Nak pergi dekat lift, lalu lorong tu haa. Kan tiles dia besar-besar. Aku cakaplah, "cuba main teng-teng guna kotak besar macam ni " Abang aman gelak je kerja. Dorang cakap mampus bila dekat rumah. Yelah kena kangkang habis besar je. Aku buat ah demo. perghh, suara dorang je dengar. Hahah ada budak tu pandang je aku. Ahhh, kisah pulak aku ? Haha aku memang gila. Yang ada dengan aku pun gila. Tiga-tiga gila jadi tiga gila. Super gila. Haha.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!