STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
My dream car
Saturday, 14 April 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :)

Oh ini kereta idamanku okay. Haha. Aku minat gila babeng kereta ni dari dulu lagi. Mini Cooper S. Fuhh. Bergayo habis. Lagi bergayo kalau aku yang drive. *imaging*  Walawehhhh wa cakap lu. Smart gilooo. :D

Aku tak boleh do kalau nampak kereta ni lalu. Aku naik gila. Haha. Ibu pun tahu. kalau nampak je kereta ni mesti cakap dengan aku. Fuhh. Kau tunggu ah. Lagi berapa tahun je aku dapat kau. Sabar sabar. Aku tak kisahlah. Ada orang kata, nanti zaman kita, Cooper S ni dah macam kancil dah. Oh yekee ? Awak yang cakap tu, ada ke kereta ? Kancil ke kelisa paling busuk ? Hadoo ? Hahah. Cakap pandaiiii.

Tak kisah, asalkan apa aku nak aku dapat tu jee. Cooper ni banyak jenis. Ni Cooper s. S ni pejadah ntah. Dia ada Countryman, clubman, mini cooper D, E. Ergh ntah aku tak Tahu,. Yang aku tahu S. Malaysia ada S je kot aku rasa. Contryman takda lagi kot yang pakai. Biasa S jela. Ala, yang penting Mini Cooper kan kan kan ? ;)

Aku memng gila Mini Cooper sampai ada orang panggil aku Budak MC :) 




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!