STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
swatch , puma, casio
Sunday, 15 April 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualikum ;)

Tadi kannnn, aku terrrrrrrtengok lagi jam puma tu. Haihhh. Geram aku. Casio pun. Casio tu biasa je. Biasa ? Hah bolehlah. Yang steel. K comel. Aku tengok banyak kali. -.-

Jalan punya jalan punya jalan nampak pulak si Puma. Haihhhh. Hari tu dekat Sogo dah tengok sekali. Ni tengok lagi dan lagi. Ni sport punya. Haih puma. Biasalah. Aku tak tahulah apasal aku boleh jatuh hati dekat dua-dua jam tu haa. Puma tu ada macam-macam colour. Biru purple. light purple. Light blue. Pink. Perghhh. Aku minat purple la. Comel k. Comel.

Cumaa, tak ada rezeki lagi buat masa ni nak beli. InsyaAllah ada rezeki aku boli yoo. Serik aku main sukan pakai swatch kesayangan. gila babeng wehh. Tu laa, kena beli lain lain. Ikut kesesuaian. Kannnn.

                              


Comel tak ? Kann. K aku minat ni. Bila nak beli ntah tak tahu. Tunggu ada rezeki. Byee



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!