STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Form 6
Saturday 12 May 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamulaikum :)

Hmm aku tak dapat UPU. Sedih en ? Memang sedih. Sangatttt. Tapi nak buat mcm mana. Tak ada rezeki kat situ. Aku ingat nak masuk form 6. Yee mmg dorang dah daftar tapi bukak sampai 18 may ni je ha. Fikir punya fikir, masuklah. Bukan apa, aku takut tak dapat rayuan nanti. Cangok aku kat rumah macam apa. :)

Aku memang taknak form 6 ni sebab orang kata susah. K itu kata orang, kita kena +ve. Kita tak cuba lagi kan. Aku dah kira dah. Sama je, form 6 ke, matriks ke, diploma ke. Temph yang sama. Diploma mmg 3 tahun, lamaa. tapi degree 2 tahun. Kalau form 6 setahun sengah. Tapi STP result kena cantik baru boleh pergi degree. Degree 4 tahun. Masa lebih kurang je cuma form 6 tak boleh memain. Diploma bleh foya-foya sikit. haha

Ada kelebihan , kekurangan. Tapi apalah sangat kalau semangat belajar tu ada. Rasa boleh, sungguh-sungguh dekat memana pun boleh. Kolej biasa pun boleh berjaya. Ikut pangkal diri sendiri. Kalau dapat tempat yang bagus tapi diri taknak usaha, tak ada guna guna. AKu cakap ni untuk diri aku jugak. Sama-samalah kita menuju kejayaan :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!