STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Pra Test :)
Saturday, 12 May 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum.

Hi hi hi ! Haa, khamis lepas aku pergi driving class. Itu kali ketiga kot aku pergi. Dah sampai semua acik tu kata hari tu kena buat pra test. Aik ? Tak cakap pun. Alahai. Aku yg terkial-kial lagi. Cehh. haha. Acik tu kata semua dah cantik dah, pra test jela hari ni. ceh ceh. kembang :D

Aku dekat bukit yg masalah. Blur do aku. haha. Org yg ajar lain-lain. Aku ikut cara angah ajar. Bukan malik. Dekat parking aku ikut cara malik. Bukit cara angah.  Kira okaylah bila ikut cara angah. L aku 24 haribulan ni habis. Bapak lambat -.- 10 dah pra test. Awal pulak. Tapi nasib aku lepas dah pra test. Alhamdulillah sonang jo :P

Jalan tak belajar lagi. Cantiklah kan. Tapi angah cakap senang. Dia tu suka cakap senang dengan aku. Semua senang, dengan dia tak ada yang susah aku rasa. Hahah. Haraplah senang. Tak sabar nak test nanti. Harap dapat jpj yg okay. Takda perangai mcm apek surfine tu. Perangai~ spanjang jalan bergaduh dengan aku. Haha. Pray for me yaw. Boleh jenjalan. Kihkih.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!