STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Kuala Lumpur
Monday, 13 August 2012 | 1Superstar (s)!

Assalamualaikum. hai hai hai :D




Semalam gua pergi shopping. Hahaha. K aku takda benda lain nak cerita ni :D k semalam pergi Kenanga Wholesale City, lepastu gerak BB, lepastu Jalan Tar. Tak ke gila tu. Balik malam kot. Haha seronoklah orang tu, seharian dapat spend time :D

Balik je lupa bawak kunci. Dah nak ballik baru teringat kunci tkda. Sadis bukan ?
 Lama sungguh aku menunggu. Perghh. Serik dah aku. Bila tak jumpa je, mula lah gaduh haha sengal lah. benda kecil je.

Lepasni ingat nak keluar lagi. Ada lagi benda yang aku belum beli, masalahnya sekarang siapa nak teman ? Itu ajelah. SIAPA NAK TEMAN ? Haa. Sepet kerja, ahad je free. Macam mana tu ? Pergi sorang ? hmm k. i"ll try :)

Harap aku keluar nanti tak hujan. Semlaam hujan tau i redah sama-sama. Basah i. Kesian sepet, demam. kena hujan lagi. Satu penderaan kan ? Kejamnya aku. Kesian. Btw thanks for everything. Aku hargai . Yup. Sangat hargai and bersyukur. Alhamdulillah ;)

 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!